loading...
لیورپول نیوز
صابرباقری بازدید : 115 1394/04/16 نظرات (0)

شین اودریزکال ، مربی پرتجربه انگلیسی و ۵۹ ساله متولد شهر وولورهمپتون با سابقه ی ۲۰ سال مربی گری به کادر فنی لیورپول و به عنوان کمک مربی برندان راجرز به تیم لیورپول ملحق شده است.



اودریزکال پیش از ملحق شدن به تیم لیورپول به عنوان کمک مربی تیم ملی زیر ۱۹ ساله های انگلیس مشغول به فعالیت بوده است.

 

در انتصابی دیگر نیز ، پپین لیندرز ، مربی هلندی تیم اکادمی لیورپول نیز در پستی تازه و جدید در کادر فنی لیورپول با عنوان مربی توسعه و پیشرفت در کنار ادامه فعالیت هایش در اکادمی قرمزپوشان  فعالیت خواهد کرد.

 

راجرز در باره این انتصاب ها گفته است :” این انتصاب هایی بوده که من انجام داده ام و دلیلش این است که من می خواهم تیم را وارد مرحله تاکتیکی و هدایتی جدیدی کنم .



من مطمئن هستم که کل تیم اصلی از این تغییرات سود خواهند برد و من نسبت به انچه که می توانیم در اینده کسب کنیم بسیار امیدوار و هیجان زده هستم.

 



شین اودریزکال سابقه حضور در تیم های زیر ۱۹ ساله های انگلیس ، دانکستر ، ناتینگهام فارست ، بورنموث ، بریستول سیتی را در کار نامه دارد.



راجرز درباره اودریزکال گفته است:تحسین های من از شین به عنوان یک فرد حرفه ای به خوبی مستند هستند ، او کسی است که دیدگاه و فلسفه ی روشنی دارد و ثابت کرده که می تواند تجربیاتش را به بازیکنان انتقال دهد.

من مشتاقانه منتظر کار کردن و یاد گرفتن از او هستم و تجربیاتی گران بها از او کسب کنم.

 

اودریزکال نیز در مصاحبه ای کوتاه در این باره گفته است :من از پیوستن به یکی از نمادین ترین باشگاه های جهان هیجان زده ام ، مشخصه ی هر باشگاه موفق ، فرهنگ حاکم در ان است که از افرادی که در انجا کار می کنند ، مدیران ، کادر فنی و افراد پشت صحنه سرچشمه می گیرد .



راجرز درباره لیندرز نیز گفته است:این فرصتی بسیار خوب برای په په است و من مطمئنم که او دو دستی از این فرصت استفاده خواهد کرد.



او عملکرد عالی در اکادمی داشته و من فکر می کنم که این فرصت خوبی برای اوست که به تیم اصلی بیاید و از استعداد هایش برای منافع تیم اصلی استفاده کند.



په په شور و شوق زیادی در حرفه اش نشان داده و من مطمئنم که او در تیم موثر خواهد بود.

 




لیندرز نیز در مصاحبه ای در این باره گفته است :من افتخار می کنم که از نزدیک با برندان و کادر فنی اش کار کرده ام و نمی توانم پیشرفت بهتری از این متصور شوم.



همه می دانند که من چه احساسی از حضور در این باشگاه شگفت انگیز دارم و مالکان نیز یک فلسفه واضح و قوی دارند که بر اساس پیشرفت بازیکنان مستعد جوان است و من باید از ان ها به خاطر دادن این فرصت به من تشکر کنم.

سایت رسمی هواداران لیورپول

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
لیورپول نیوز در مرداد 1393 جهت انتشار آخرین اخبار باشگاه لیورپول خدمت هواداران افتتاح گردیده است
اطلاعات کاربری
روزنامه اکو اسپورت
نظر سنجی
جدول لیگ برتر انگلیس
نویسندگی در سایت لیورپول نیوز