loading...
لیورپول نیوز
صابرباقری بازدید : 51 1394/01/08 نظرات (0)

فرناندو تورس که در 142 بازی 81 گل برای لیورپول به ثمر رساند برای بازی بزرگداشت جرارد به آنفیلد باز خواهد گشت.

 

وی گفت:حضور من و سوارز در نوک و قرار گرفتن جرارد در پشت سرمان لحظه ای رویایی برای ما خواهد بود.

 

من و سوارز دوستان خوبی برای هم  هستیم.ما وقتی میخواستم لیورپول را ترک کنم به مدت دو روز با هم بودیم و هنوز هم در تماس هستیم.

 

من واقعا هیجان زده ام زیرا برخی از دوستان قدیمی را در اینجا خواهم دید و این کاملا لحظه ای احساسی خواهد بود.

 

هواداران لیورپول همیشه با من خوب بودند و فقط چند بازی که من در ترکیب چلسی بودم واکنش هایی که ممکن است برای هر بازیکنی داشته باشند با من انجام دادند من هیچوقت حرف بدی راجب انها نمیگویم زیرا آنها همیشه در قلب من هستند و بهترین دوران من در لباس لیورپول و با همین هواداران بوده است.

 

من واقعا برای بازی در کنار جرارد نمیتوانم صبر کنم او تاثیر زیادی روی من داشته است او بهترین بازیکنی است که در کنارش بازی کرده ام.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
لیورپول نیوز در مرداد 1393 جهت انتشار آخرین اخبار باشگاه لیورپول خدمت هواداران افتتاح گردیده است
اطلاعات کاربری
روزنامه اکو اسپورت
نظر سنجی
جدول لیگ برتر انگلیس
نویسندگی در سایت لیورپول نیوز